НАЧЕЛНИК НИКОЛА РИБАРИЋ, дипломирани правник
Трг слободе бр.3. III спрат, канцеларија бр.302
34000 Крагујевац
E-mail: ribaricn@kg.org.rs
Контакт телефон: 034/306-154
ЗАМЕНИК ГОРДАНА МАРКОВИЋ, дипломирани физичар
Трг слободе бр.3. II спрат, канцеларија бр.209
34000 Крагујевац
E-mail: gmarkovic@kg.org.rs
Контакт телефон: 034/306-112
Координатор за унапређење рада Градске управе за друштвене делатности и односе са грађанима
Весна Станишић
Цара Лазара II спрат, канцеларија бр.10
34000 Крагујевац
E-mail: vstanisic@kg.org.rs
Контакт телефон: 034/302-278
У Градској управи за друштвене делатности и послове са грађанима, формирају се следеће основне организационе јединице са унутрашњим организационим јединицама:
- Секретаријат за привреду и друштвене делатности
Тамара Јовановић, секретар Секретаријата
Трг слободе бр.3. III спрат, канцеларија бр.302
34000 Крагујевац
E-mail: tjovanovic@kg.org.rs
Контакт телефон: 034/306-153
1.1. Одељење за дечију заштиту
Весна Димитријевић, начелник Одељења
Трг слободе бр.3. III спрат, канцеларија бр.312
34000 Крагујевац
E-mail: vesnadimitrijevic@kg.org.rs
Контакт телефон: 034/205-731
1.2. Одељење за социјалну заштиту
Лела Петровић, начелник Одељења
Трг слободе бр.3. III спрат, канцеларија бр.312
34000 Крагујевац
E-mail: lpetrovic@kg.org.rs
Контакт телефон: 034/306-179
1.2.1. Група за послове у области борачко-инвалидске заштите
Марија Величковић, руководилац групе
Трг слободе бр.3. III спрат, канцеларија бр.308
34000 Крагујевац
E-mail: mvelickovic@kg.org.rs
Контакт телефон: 034/306-160
1.3. Одељење за здравствену заштиту
Марија Ђорђевић, начелник Одељења
Трг слободе бр.3. III спрат, канцеларија бр.217
34000 Крагујевац
E-mail: djmarija@kg.org.rs
Контакт телефон: 034/306-270
1.4. Одељење за подршку привреди
Зоран Костадиновић, начелник Одељења
Трг слободе бр.3. IV спрат, канцеларија бр.406 A
34000 Крагујевац
E-mail: ykostadinovic@kg.org.rs
Контакт телефон: 034/306-187
1.5. Одељење за развој пољопривреде и заштиту животне средине
Драган маринковић, начелник Одељења
Трг слободе бр.3. III спрат, канцеларија бр.326
34000 Крагујевац
E-mail: dmarinkovic@kg.org.rs
Контакт телефон: 034/306-178
1.6. Одељење за образовање
Љиљана Маринковић, начелник Одељења
Цара Лазара II спрат, канцеларија бр. 13
34000 Крагујевац
E-mail: ljiljanam@kg.org.rs
Контакт телефон: 034/302-288
1.6.1. Група за припрему финансијских планова и контролу наменског трошења буџетских средстава
1.7. Одељење за културу, информисање, спорт и омладину
Љиљана Сарић, начелник Одељења
Цара Лазара II спрат, канцеларија бр.10
34000 Крагујевац
E-mail: ljsaric@kg.org.rs
Контакт телефон: 034/302-288
1.7.1. Група за родну равноправност, људска и мањинска права
Сандра Банковић, руководилац групе
Цара Лазара II спрат,
34000 Крагујевац
E-mail: sbankovic@kg.org.rs
Контакт телефон: 034/302-288
1.8. Одељење за сарадњу са цивилним сектором
Александра Младеновић, начелник Одељења
Цара Лазара 2. спрат, канцеларија бр.6
34000 Крагујевац
E-mail: amladenovic@kg.org.rs
Контакт телефон: 034/302-288
- Секретаријат заобједињену процедуру и стамбене послове
Љиљана Секулић, секретар Секретаријата
Трг слободе бр.3. V спрат, канцеларија бр.507A
34000 Крагујевац
E-mail: ljsekulic@kg.org.rs
Контакт телефон: 034/306-227
2.1.Одељење за обједињену процедуру
Цветанка Калтак, начелник Одељења
Трг слободе бр.3. V спрат, канцеларија бр.541
34000 Крагујевац
E-mail: ckaltak@kg.org.rs
Контакт телефон: 034/306-267
2.1.1. Група за обрачун доприноса за уређивање грађевинског земљишта
Милијана Петровић, руководилац групе
Николе Пашића број 6 III спрат, канцеларија број 410
34000 Крагујевац
Контакт телефон: 0602340431
e-mail: milijana.petrovic@kg.org.rs
2.1.2. Служба за изградњу
Мирјана Алемпијевић, начелник службе
Трг слободе бр.3. V спрат, канцеларија бр.515
34000 Крагујевац
E-mail: malempijevic@kg.org.rs
Контакт телефон: 034/306-236
2.2.Одељење за урбанизам и стамбене послове
Бојана Дивац, начелник Одељења
Трг слободе бр.3. V спрат, канцеларија бр.508
34000 Крагујевац
E-mail: bdivac@kg.org.rs
Контакт телефон: 034/306-229
2.3.Одељење за озакањење
Далиборка Мрдак, начелник Одељења
Трг слободе бр.3. V спрат, канцеларија бр.508
34000 Крагујевац
E-mail: damrdak@kg.org.rs
Контакт телефон: 034/306-229
- Секретаријат за месну самоуправу и општу управу
Горан Алексић, секретар Секретаријата
Трг слободе бр.3. III спрат, канцеларија бр.312
34000 Крагујевац
E-mail: galeksic@kg.org.rs
Контакт телефон: 034/306-164
3.1. Одељење за лични статус грађана
Александар Каличанин, начелник Одељења
Трг слободе бр.3. III спрат, канцеларија бр.312
34000 Крагујевац
E-mail: akalicanin@kg.org.rs
Контакт телефон: 034/306-164
3.2.Одељење за месну самоуправу
Наташа Бугарчић, начелник Одељења
Трг слободе бр.3. III спрат, канцеларија бр.302
34000 Крагујевац
E-mail: nbugarcic@kg.org.rs
Контакт телефон: 034/306-154
3.3.Одељење правне помоћи
Биљана Катушић, начелник Одељења
Трг слободе бр.3. I спрат, Дом синдиката
34000 Крагујевац
E-mail: b.katusic@kg.org.rs
Контакт телефон: 034/366-238
I.
У Секретаријату за привреду и друштвене делатности обављају се стручни, нормативно-правни, управни, оперативни, административно-технички и други послови који се односе на области:
- дечије, социјалне, борачко-инвалидске и здравствене заштите
- привреде, развоја пољопривреде, водопривреде и заштитр животне средине
- образовања, културе, информисања, спорта, омладинске политике, људских и мањинских права и сарадње са цивилним сектором
У оквиру Секретаријата за привреду и друштвене делатности, као унутрашње организационе јединице формирају се:
- Одељење за дечију заштиту
- Одељење за социјалну заштиту
–Група за послове у области борачко-инвалидске заштите
- Одељење за здравствену заштиту
- Одељење за подршку привреди
- Одељење за развој пољопривреде и заштиту животне средине
- Одељење за образовање
– Група за припрему финансијских планова и контролу наменског трошења буџетских средстава
- Одељење за културу, информисање, спорт и омладину
– Група за родну равноправност, људска и мањинска права
- Одељење за сарадњу са цивилним сектором
У Одељењу за дечију заштиту обављају се стручни, нормативно-правни, управни, оперативни, административно-технички и други послови који се односе на: признавање права на накнаду зараде за време породиљског одсуства, одсуства са рада ради неге детета и одсуства са рада ради посебне неге детета; признавањае права на родитељски додатак, дечји додатак, накнаду трошкова боравка у предшколским установама за децу са сметњама у развоју и других права у складу са законом и одлукама органа Града; припреме аката у области друштвене бриге о деци у циљу подршке породици са децом; анализу стања у области друштвене бриге о деци; сарадњу са надлежним институцијама у циљу унапређења друштвене бриге о деци; састављање месечних, кварталних и годишњих извештаја о признатим правима у области друштвене бриге о деци; предлагањае и планирање мера за унапређење стања у области друштвене бриге о деци; припрему програма развоја у области унапређења положаја деце и младих и праћење њихове реализације; припремање нацрта и предлога општих и појединачних аката из области дечије заштите, као и други послови у складу са законом и актинма органа Града.
У Одељењу за социјалну заштиту обављају се стручни, нормативно-правни, управни, оперативни, административно-технички и други послови који се односе на: планирање активности и доношење програма за унапређење социјалне заштите; признавање права појединим категоријама корисника по основу Закона и одлука органа Града; сарадњеу, координирање и подстицај рада организација и удружења особа са инвалидитетом; праћење стања и потреба социјално угрожених лица, лица која су суштински у неједнаком положају са осталим грађанима и предлагање мера у циљу њихове заштите; заштитуе избеглих, прогнаних и расељених лица; остваривање сарадње и координације у раду са Комесаријатом за избеглице и миграције РС и осталим установама у вези са прихватом, смештајем и збрињавањем избеглих, прогнаних и расељених лица; праћење реализације програма и пројеката којима се унапређује положај и врши интеграција избеглих, прогнаних и расељених лица; припремање нацрта и предлога општих и појединачних аката из области социјалне заштите, као и други послови у складу са законом и актинма органа Града.
У оквиру Одељења за социјалну заштиту образује се:
Група за послове у области борачко-инвалидске заштите у којој се обављају послови вођења управног поступка и признавање права у области борачко-инвалидске заштите, заштите цивилних инвалида рата, заштите чланова породица чији се храниоци налазе на одслужењу војног рока и други послови у области борачко инвалидске заштите.
У Одељењу за здравствену заштиту се обављају послови: планирања активности за унапређење здравствене заштите; вршења оснивачких права над апотекарском установом; контроле Програма рада и развоја апотекарске установе и извештаја о раду; стварања услова за приступачност и уједначеност коришћења примарне здравствене заштите; стварања услова за бољу доступност и приступачност у коришћењу здравствене заштите у здравственим установама на територији града Крагујевца; обезбеђивања рада мртвозорника; подршке омасовљавању добровољног давалаштва крви; координирања, подстицања, организације и усмеравања спровођења здравствене заштите; сарадње са институцијама, хуманитарним, стручним организацијама, савезима и приватним сектором у циљу развоја здравствене заштите; обавање стручних, оперативних и административних послова за потребе Савета за здравље и израде нацрта аката и извештаја за потребе Савета за здравље; обављања послова заштите права пацијената по поднетим приговорима и пружања потребних савета и информација у вези са правима пацијената; доношења посебних програма здравствене заштите за поједине категорије становништва, односно врсте болести које су специфичне за територију града Крагујевца, а за које није донет посебан програм здравствене заштите на републичком нивоу; међусекторске сарадње, координације, подстицање, организације и усмеравање спровођења активности у областима јавног здравља; координације и сарадње са институтом за јавно здравље основаним за територију града Крагујевца на изради нацрта плана јавног здравља и програма јавног здравља, које спроводи институт, самостално или у сарадњи са другим учесницима у систему јавног здравља, учешће у спровођењу и праћење спровођења плана јавног здравља и програма јавног здравља које локална самоуправа доноси у сарадњи са институтом за јавно здравље, припрема извештаја о реализацији; организација и спровођење општих мера заштите од заразних болести; припремања нацрта и предлога општих и појединачних аката из делокруга своје надлежности које доносе Скупштина града и извршни органи Града и др.
У Одељењу за подршку привреди обављају се стручни, нормативно-правни, управни, оперативни, административно-технички и други послови који се односе на: праћење и обезбеђивање услова за развој и спровођење политике Града у области развоја привреде; старање о унапређењу општег оквира за привређивање у Граду; израду стратешких развојних докумената, дугорочних и краткорочних програма и планова развоја привреде; сарадњу и комуникацију са републичким, регионалним и другим институцијама које се баве унапређењем привредног развоја; праћење пословања привреде и припрему извештаја о стању и кретању привредних активности на територији града; предлагање стимулативних мера за отварање нових МСП и подстицање предузетништва, у складу са законом и одлукама органа Града; учешће у изради и реализацији пројеката приватног и јавног партнерства и концесија; праћење пословања привредних субјеката чији је оснивач Град; старање о развоју и унапређењу угоститељства, занатства и трговине и уређивање радног времена угоститељских, занатских и трговинских објеката; уређивање територијалног размештаја за обављање одређених привредних делатности и друге услове за њихов рад и пословање; унапређења општих услова за развој туризма, обезбеђивање и праћење функционисања организација у области туризма чији је оснивач Град, категоризацију одређених туристичких објеката на територији града Крагујевца; утврђивање висине боравишне таксе и програма полагања стручног испита за туристичке водиче Града; рад Градског савета за запошљавање, Социјално–економског савета, Привредног савета и др.; сарадње са Националном службом за запошљавање у реализацији мера активне политике запошљавања; на уређивању услова и функционисања такси превоза на територији града Крагујевца; припремање нацрта и предлога општих и појединачних аката из области подршке привреди, као и други послови у складу са законом и актинма органа Града.
У Одељењу за развој пољопривреде и заштиту животне средине обављају се стручни, нормативно-правни, управни, оперативни, административно-технички и други послови који се односе на: праћење и обезбеђивање услова за развој и спровођење политике из области пољопривреде, руралног развоја и водопривреде; реализацију развојних програма и програма од интереса за град из области пољопривреде, руралног развоја и водопривреде; промену намене пољопривредног у грађевинско земљиште; израду програма мера подршке за спровођење пољопривредне политике и политике руралног развоја; израду годишњег програма заштите, уређења и коришћења пољопривредног замљишта и давање у закуп пољопривредног земљишта; информисање индивидуалних пољопривредних произвођача и регистрованих пољопривредних газдинстава о актуелностима везаним за пољопривреду; утврђивање водопривредних услова, издавање водопривредне сагласности и водопривредне дозволе за објекте и радове у складу са законом; пружање информација и техничке помоћи правним лицима при реализацији пројеката, државних субвенција и кредита; израду стратешких и планских аката и програма развоја из области пољопривреде, руралног развоја и водопривреде; праћење стања у области пољопривредног земљишта, коришћење и унапређење пољопривредног земљишта, шума и вода, биљног и животињског света, водопривреде и подручја са природним лековитим својствима; одређивање ерозивних подручја; старање о коришћењу пашњака и одлучивање о привођењу пашњака другој култури; уређивање и утврђивање начина коришћења и управљања изворима, јавним бунарима и чесмама; одређивање делова обала и воденог простора на којима се могу градити хидрограђевински објекти и постављати пловни објекти; континуираног праћења стања животне средине: праћење контроле квалитета ваздуха, површинских вода и изворске воде јавних чесама, као и загађености земљишта, мерења нивоа и заштите од буке и вибрација, јонизујућег и нејонизујућег зрачења, радиоактивности, алергенополена и од опасних материја; успостављањa катастра загађивача; израде и реализације програма, планова и пројеката одрживог развоја и заштите животне средине као и акционих и санационих планова у области еколошког образовања, заштите и управљања јавним и заштићеним добрима, њиховим коришћењем и развојем, у складу са стратешким документима, интересима и специфичностима Града; израду и реализацију стратешких докумената из области развоја и заштите животне средине; утврђивање мера и услова заштите од буке, вршење акустичког зонирања, одређивање мера забране и ограничења у складу са законом и израду стратешких карата буке из своје надлежности; заштиту биљног и животињског света, контролу њихових популација; доношење локалног плана управљања отпадом; издавање дозвола за сакупљање, транспорт, складиштење, третман и одлагање инертног и неопасног отпада на територији града, вођење и чување евиденције о прикупљеном отпаду по издатим дозволама; утврђивање услова и мера заштите животне средине у просторним и урбанистичким плановима и другим актима за уређење простора и изградњу објеката и постројења; оцену и давање сагласности на стратешку процену утицаја на животну средину; спровођење поступка процене утицаја пројеката на животну средину; утврђивање услова за рад нових и постојећих постројења и издавања, ревизије, продужења и престанак важности интегрисаних дозвола; заштиту биолошке разноврсности, дивљих биљних и животињских врста и аутохтоних екосистема, заштиту природе, очувања, коришћења и развоја природних добара посебне вредности; заштитеу од опасних и штетних материја, израду плана заштите од удеса, мера и поступака одговора за удес и санацију последица од удеса; проглашење стања угрожености и увођења посебних мера у случају прекорачења граничних вредности емисије загађујућих материја и непосредне опасности по животну средину и здравље становништва; утврђивању статуса и подручја угрожене животне средине, режима санације и ремедијације за подручје од локалног значаја; утврђивању накнаде за заштиту и унапређење животне средине, праћењу и примене економских инструмената за финансирање заштите животне средине; планирање и координације едукативних активности у области заштите животне средине, информисања и објављивања података о стању и квалитету животне средине; подношење захтева за одређивање зона санитарне заштите, у складу са законом; издавање дозволе за обављање делатности промета нарочито опасних хемикалија дистрибутеру који није увозник, произвођач, односно даљи корисник, као и дозволе за коришћење нарочито опасних хемикалија, у складу са законом; издавање дозвола за рад новоизграђеним или реконструисаним стационарним изворима загађивања; припремање нацрта и предлога општих и појединачних аката из области подршке привреди, као и други послови у складу са законом и актинма органа Града.
У Одељењу за образовање обављају се стручни, нормативно-правни, управни, оперативни, административно-технички и други послови који се односе на: остваривање делатности предшколског васпитања и образовања; пружање поможи Комисији за спровођење јединственог конкурса за упис у предшколске установе чији је оснивач Град; признавање права на накнаду дела трошкова боравка деце у приватним предшколским установама; обезбеђење средстава за остваривање васпитно образовне, превентивно здравствене и социјалне подршке предшколским установама кроз регресирање трошкова одмора и рекреације деце; праћења и обезбеђења функционисања јавних установа у области образовања у складу са законом (предшколске установе, основне и средње школе и друге); припремање аката за утврђивање мреже јавних предшколских установа и мреже јавних основних школа у складу са законом; праћење уписа деце у предшколску установу; праћење уписа деце у први разред основне школе; обезбеђивање средстава за стручно усавршавање запослених у основним и средњим школама; обезбеђивање средстава за превоз: деце и њихових пратилаца ради похађања припремног предшколског програма на удаљености већој од два километра, ученика основних школа и средњих школа; превоз, смештај и исхрану ученика са сметњама у развоју; превоз пратилаца ученика са сметњама у развоју; превоз ученика на републичка и међународна такмичења; именовање сталних чланове Комисије за процену потреба за пружањем додатне образовне, здравствене и социјалне подршке детету и ученику; обезбеђивање услова за рад јавних основних и средњих школа у складу са законома; сарадњу са институцијама у области образовања и васпитања; припремање нацрта и предлога општих и појединачних аката из области образовања, као и други послови у складу са законом и актима органа Града.
У оквиру Одељења за образовање образује се:
Група за припрему финансијских планова и контролу наменског трошења буџетских средстава у оквиру које се обављају послове везани за: учешће у припреми финансијских планова у оквиру раздела Управе; припрему програма расподеле средстава буџетских корисника у оквиру раздела Управе; контролу наменског трошења буџетских средстава установа у области образовања;
У Одељењу за културу, информисање, спорт и омладину обављају се стручни, нормативно-правни, управни, оперативни, административно-технички и други послови који се односе на: оснивање, праћење и обезбеђивање функционисања установа ради обављања културне делатности, у складу са Законом; стварања услова за рад и остваривања програма установа културе, од значаја за Град; праћење и обезбеђење функционисања установа културе чији је оснивач Град; планирања, изградње, реконструкције и одржавање објеката установа културе у којима се остварују потребе културе у граду; подстицања развоја културног и уметничког стваралаштва; признавање права на обавезно социјално и здравствено осигурање самосталних уметника; убезбеђивању услова за реализацију програма сталних манифестација од значаја за Град; обезбеђивања услова за аматерско културно и уметничко стваралаштво; рада Комисије за подизање споменика на територији града Крагујевца; планирања развоја делатности културе и информисања; међународне сарадње у области културе; остваривања јавног интереса у области јавног информисања, као и доношења одлука о расписивању конкурса за суфинансирање пројеката у области културе и јавног информисања; обезбеђивања средстава за задовољавање потреба у области културе и информисања; припреме програма развоја у области спорта и праћење реализације; обезбеђења учешћа у организовању школских такмичења; обезбеђивање посебних услова за повећање обухвата и квалитета рада са младим спортским талентима; организацију и одржавање спортских такмичења и манифестација од значаја за Град; обезбеђивање услова за рад спортских стручњака у организацијама у области спорта на територији Града; подстицањае програма омладинских организација; обрађивања услова за реализацију стратешких докумената за потребе младих (национална и локална стратегија за младе); стварање услова за реализацију стратешких докумената за потребе младих (национална и локална стратегија за младе); обезбеђивање услова за побољшање и унапређење друштвеног положаја и животних прилика младих и стварање услова за остваривање потреба и интереса младих; сарадња са организацијама и институцијама у области омладинске полититке; припремање нацрта и предлога општих и појединачних аката из области културе, информисања, спорта, омладине, родне равноправности и људских и мањинских права као и други послови у складу са законом и актима органа Града.
У оквиру Одељења за културу, информисање, спорт и омладину образује се:
Група за родну равноправност, људска и мањинска правау оквиру које се обављају послови везани за: област родне равноправности, људских и мањинских права и спровођења политике једнаких могућности; припрему стратегија, пројеката, програма, планова и других докумената у оквиру свог делокруга; статистике и евиденције у области родне равноправности, људских и мањинска права; спровођење постојећих и нових политика и програма инклузије Рома и Ромкиња у складу са националним и локалним стратешким оквиром; организовање и спровођења посете ромским насељима на територији града; прикупљања и анализе података о социоекономским потребама локалне ромске заједнице као основе за израду и праћење локалних стратешких докумената у вези са инклузијом Рома и Ромкиња (демографски подаци, социјални статус, подаци везани за запошљавање,социјалну заштиту, и др.); праћењу остваривања акционог плана и одобрених пројеката за социјално укључивање Рома и Ромкиња; сарадњи и комуникацијиса државним органима, институцијама, цивилним друштвом и другим релевантним субјектима; припремање информација и извештаја из области људских права; прикупљање информација за рад тела задуженог за родну равноправност, људска и мањинска права: друге послове у области родне равноправности, људских и мањинских права;
У Одељењу за сарадњу са цивилним сектором обављају се стручни, нормативно-правни, оперативни, административно-технички и други послови који се односе на: спровођење процедура за расподелу средстава из буџета града Крагујевца за финансирање/суфинансирање програма/пројеката у областима од јавног интереса која реализују удружења/организације на територији града Крагујевца; сарадњу са удружењима/организацијама у различитим областима друштвеног живота регистрованим на територији града Крагујевца, односно, који обављају делатност на територији грда Крагујевца; извештавање о ефектима програма/пројеката удружења/организација финансираних срествима буџета Града; контролу наменског трошења буџетских средстава за реализацију одобрених програма/пројеката удружења/организуација; припремање нацрта и предлога општих и појединачних аката из области сарадње са цивилним сектором као и други послови у складу са законом и актима органа Града.
II.
У Секретаријату за обједињену процедуру и стамбене послове обављају се стручни, управно-правни, нормативно-правни, административно-технички и други послови везани за:
- Обједињену процедуру дефинисању прописима у области изградње објеката
- Урбанизам и стамбене послове
- Озакоњење
У оквиру Секретаријата за обједињену процедуру и стамбене послове, као унутрашње организационе јединице формирају се:
- Одељење за обједињену процедуру
– Група за обрачун доприноса
– Служба за изградњу
- Одељење за урбанизам и стамбене послове
- Одељење за озакањење
У Одељењу за обједињену процедуру обављају се стручни, управно-правни, нормативно-правни,оперативни, административно-технички и други послови везани за: спровођење обједињене процедуре у области: издавања локацијских услова, грађевинске дозволе, привремене грађевинске дозволе, решења за изградњу објеката за коју није потребно одобрење, издавања употребне дозволе; пријаве почетка радова; пријаве завршетка; израде темеља и завршетка објекта у конструктивном смислу; прибављања сагласности на техничку документацију у погледу мера заштите од пожара; прибављања услова за пројектовање, односно прикључење објеката на инфраструктурну мрежу; прибављања исправа и других докумената, које издају имаоци јавних овлашћења, а услов су за изградњу објеката, односно за издавање локацијских услова, грађевинске и употребне дозволе из њихове надлежности; обезбеђења прикључења објекта на инфраструктурну мрежу; постављање и уклањање мањих монтажних објеката привременог карактера на површинама јавне намене; издавање решења о одобрењу уклањања објекта, односно његовог дела, за који се утврди да је услед дотрајалости или већих оштећења угрожена његова стабилност и да представља непосредну опасност за живот и здравље људи, за суседне објекте и за безбедност саобраћаја; припремање нацрта и предлога општих и појединачних аката из области обједињене процедуре и други послови у складу са законом и актима органа Града
У оквиру Одељења за обједињену процедуру образују се:
Група за обрачун доприноса у оквиру које се обављају послови везани за обрачун и евиденцију доприноса за уређивање грашевинског земљишта.
Служба за изградњу у оквиру које се обавњају послови везани за спровођење обједињене процедуре у области: издавања локацијских услова; измене локацијских услова; давања стручног мишљења о усклађености извода из пројекта за грађевинску дозволу са локацијским условима; давања стручног мишљења о усклађености техничке документације са планском документацијом приликом издавања решења о одобрењу за извођење радова на објекту за које се не издаје грађевинска дозвола, односно приликом издавања привремене грађевинске дозволе; давање стручног мишљења о усклађености техничке документације са планском документацијом и локацијским условима приликом издавања решења о измени грађевинске дозволе; давања стручног мишљења о усклађености изграђених темеља са издатом грађевинском дозволом.
У Одељењу за урбанизам и стамбене послове обављају се стручни, управно-правни, нормативно-правни, оперативни, административно-технички и други послови који се односе на: издавање информације о локацији; издавање услова за формирање грађевинске парцеле; издавање потврда и урбанистичко-техничких докумената, спровођење поступка контроле и потврђивања урбанистичког пројекта и пројекта парцелације и препарцелације; издавање уверења о посебном делу објекта за који је издата употребна дозвола; област становања и одржавања стамбених зграда; вођење регистра стамбених зграда; израду и реализацију стамбене стратегије; припремање нацрта и предлога општих и појединачних аката из области урбанизма и становања и други послови у складу са законом и актима органа Града.
У Одељењу за озакоњење обављају се стручни, управно-правни, нормативно-правни, оперативни, административно-технички и други послови који се односе на: утврђивање испуњености претходних услова за озакоњење објеката; прибављање доказа о одговарајућем праву на грађевинском земљишту или објекту; прибављање извештаја о затеченом стању објекта чији је саставни део и елаборат геодетских радова, односно прибављање другог документа који је прописан законом уместо елабората геодетских радова; проверавање усклађености садржине техничке документације достављене у раније вођеном поступку легализације објеката, садржину извештаја о затеченом стању објекта; утврђивање усклађености извештаја о затеченом стању објекта чији је саставни део и елаборат геодетских радова, односно другог документа који је прописан законом уместо елабората геодетских радова, са законом; прибављање доказа о плаћеној такси за озакоњење објекта; издавање решења о озакоњењу објекта; издавање потврде о поднетом захтеву за озакоњење објеката; припремање нацрта и предлога општих и појединачних аката из области озакоњења и други послови у складу са законом и актима органа Града.
III.
У Секретаријату за месну самоуправу и општу управу обављају се стручни, управно-правни, нормативно-правни, оперативни, административно-технички и други послови везаних за:
- Лични статус грађана (вођења матичних књига рођених, венчаних и умрлих, као и књига држављана за матична подручја Крагујевца, као и за општине Пећ, Исток и Клина), ажурирање јединственог бирачког списка за подручје града Крагујевца
- месну самоуправе, спровођење избора, обављање појединих послова градских управа на територији Града (градске канцеларије)
- пружање правне помоћи грађанима у складу са законом
У оквиру Секретаријата за месну самоуправу и општу управу, као унутрашње организационе јединице формирају се:
- Одељење за лични статус грађана
- Одељење за месну самоуправу
- Одељење правне помоћи и
У Одељењу за лични статус грађана обављају се стручни, управно-правни, нормативно-правни, оперативни, административно-технички и други послови који се односе на: грађанска стања (вођења матичних књига рођених, венчаних и умрлих, као и књига држављана за матична подручја Крагујевца, као и за општине Пећ, Исток и Клина); ажурирање дела јединственог бирачког списка за подручје града Крагујевца и посебних бирачких спискова националних мањина; послове опште управе у вези спровођења избора, референдума и самодоприноса; припремање нацрта и предлога општих и појединачних аката из области личног статуса грађана, матичних подручја и други послови у складу са законом и актима органа Града.
У Одељењу за месну самоуправу обављају се обављају се стручни, нормативно-правни, оперативни, административно-технички и други послови који се односе на: образовање, обезбеђење функционисања и рада различитих облика месне самоуправе; пружање помоћи органима за спровођења избора, референдума и самодоприноса на територији јединице месне самоуправе; учешће у припремању финансијских планова и планова јавних набавки; контрола наменског трошења средстава из буџета града; обављање појединих послова из надлежности градских управа (градске канцеларије); припремање нацрта и предлога општих и појединачних аката из области месне самоуправе и други послови у складу са законом и актима органа Града.
У Одељењу правне помоћи обављају се стручни, нормативно–правни, административно–технички и други послови везани за: пружање правне помоћи грађанима у складу са законом; припремање нацрта и предлога општих и појединачних аката из области пружања правне помоћи и други послови у складу са законом и актима органа Града.
Планови набавки МЗ
Име документа, величина, број преузимања | ||
---|---|---|
План јавних набавки МЗ Илићево 283.08 KB 35 Преузимања |
6. јануара 2021. | Преузми |
План јавних набавки МЗ Рогојевац 194.33 KB 35 Преузимања |
31. децембра 2020. | Преузми |
План јавних набавки МЗ Угљешница 256.36 KB 36 Преузимања |
16. децембра 2020. | Преузми |
План јавних набавки МЗ Драча 279.09 KB 35 Преузимања |
8. децембра 2020. | Преузми |
План јавних набавки МЗ Угљаревац 188.62 KB 34 Преузимања |
30. новембра 2020. | Преузми |
План јавних набавки МЗ Пајазитово 160.18 KB 34 Преузимања |
26. новембра 2020. | Преузми |
План јавних набавки МЗ Филип Кљајић 223.59 KB 36 Преузимања |
26. новембра 2020. | Преузми |
План јавних набавки МЗ Букоровац 155.72 KB 34 Преузимања |
26. новембра 2020. | Преузми |
План јавних набавки МЗ Вашариште 287.60 KB 39 Преузимања |
16. новембра 2020. | Преузми |
План јавних набавки МЗ Маршић 267.40 KB 38 Преузимања |
30. октобра 2020. | Преузми |
План јавних набавки МЗ Драгобраћа 301.59 KB 37 Преузимања |
30. октобра 2020. | Преузми |
План јавних набавки МЗ Корман 184.45 KB 36 Преузимања |
30. октобра 2020. | Преузми |
План јавних набавки МЗ Станово 86.87 KB 50 Преузимања |
26. новембра 2020. | Преузми |
План јавних набавки МЗ Мале Пчелице 193.56 KB 46 Преузимања |
20. октобра 2020. | Преузми |
План јавних набавки МЗ Лепеница 226.73 KB 44 Преузимања |
20. октобра 2020. | Преузми |
План јавних набавки МЗ Корићани 329.15 KB 49 Преузимања |
20. октобра 2020. | Преузми |
План јавних набавки МЗ Горње Јарушице 156.94 KB 43 Преузимања |
20. октобра 2020. | Преузми |
План јавних набавки МЗ Десимировац 172.43 KB 44 Преузимања |
20. октобра 2020. | Преузми |
План јавних набавки МЗ Доње Комарице 195.52 KB 45 Преузимања |
16. октобра 2020. | Преузми |
План јавних набавки МЗ Доње Грбице 223.40 KB 42 Преузимања |
16. октобра 2020. | Преузми |
План јавних набавки МЗ Вињиште 221.30 KB 42 Преузимања |
14. октобра 2020. | Преузми |
План јавних набавки МЗ 21.октобар 218.60 KB 42 Преузимања |
14. октобра 2020. | Преузми |
План јавних набавки МЗ Багремар 267.59 KB 45 Преузимања |
14. октобра 2020. | Преузми |
План јавних набавки МЗ Чумић 201.01 KB 46 Преузимања |
14. октобра 2020. | Преузми |
План јавних набавки МЗ Грошница 479.45 KB 43 Преузимања |
14. октобра 2020. | Преузми |
План јавних набавки МЗ Лужнице 166.05 KB 41 Преузимања |
14. октобра 2020. | Преузми |
План јавних набавки МЗ Аеродром 78.33 KB 43 Преузимања |
14. октобра 2020. | Преузми |
План јавних набавки МЗ Белошевац 193.26 KB 41 Преузимања |
14. октобра 2020. | Преузми |
План јавних набавки МЗ Бубањ 231.76 KB 40 Преузимања |
14. октобра 2020. | Преузми |
План јавних набавки МЗ Центар града 184.08 KB 46 Преузимања |
14. октобра 2020. | Преузми |
План јавних набавки МЗ Денино брдо 174.96 KB 40 Преузимања |
14. октобра 2020. | Преузми |
План јавних набавки МЗ Велико поље 204.06 KB 42 Преузимања |
12. октобра 2020. | Преузми |
План јавних набавки МЗ Прекопеча 193.23 KB 43 Преузимања |
12. октобра 2020. | Преузми |
План јавних набавки МЗ Петровац 250.48 KB 47 Преузимања |
12. октобра 2020. | Преузми |
План јавних набавки МЗ Горња Сабанта 189.55 KB 42 Преузимања |
16. октобра 2020. | Преузми |
План јавних набавки МЗ Палилула 271.42 KB 43 Преузимања |
12. октобра 2020. | Преузми |
План јавних набавки МЗ Ердеч 294.38 KB 46 Преузимања |
12. октобра 2020. | Преузми |