Седиште: Трг слободе број 3, Крагујевац
Матични број (Града): 07184069
ПИБ (Града): 101982436
Шифра делатности (Града): 8411

Јелена Бојовић, дипломирани правник, в.д.начелника Градске управе за људске ресурсе и заједничке послове

Трг слободе број 3, канцеларија број 122
E-mail: jbojovic@kg.org.rs
Контакт телефон: 034 306122

У Градској управи за људске ресурсе и заједничке послове, обављају се послови:

  • успостављања система и координације послова из области управљања људским ресурсима и радних односа запослених у управама и стручним службама Града, статус запослених, права и положај функционера, у складу са законом,
  • израде општих аката из надлежности ове управе,
  • израде предлога аката којима се уређују права, обавезе и одговорности запослених из радног односа у управама и  стручним службама,
  • координације и усклађивања примене општих аката управа и стручних служби у области из надлежности ове управе,
  • праћења стања у области система утврђивања и обрачуна плата, проучавања и примене прописа из области људских ресурса, радних односа и плата запослених, пензијског, инвалидског и здравственог осигурања, безбедности и здравља на раду, злостављања на раду и у вези са радом, заштите података о личности и других прописа од значаја за управљање људским ресурсима и радне односе,
  • анализе описа послова радних места у управама и стручним службама и њихово правилно разврставање у звања и врсте;
  • припреме и израде нацрта акта о организацији управе, стручних служби и других органа Града у сарадњи са надлежним управама и стручним службама,
  • давања мишљења на нацрт дела правилника о унутрашњем уређењу и систематизацији радних места у управама и стручним служаба и обједињавање,
  • унапређење система разврставања радних места,
  • спровођење поступака запошљавања и избора кандидата за рад у управама и стручним службама, спровођења процедуре заснивања и престанка радног односа, оглашавања и спровођења јавног/интерног конкурса за пријем запослених у радни однос и попуњавање радних места,
  • унапређења поступка одабира кадрова и развој техника и инструмената за одабир,
  • припреме и праћења реализације Кадровског плана,
  • израде планова кадровских потреба и програма за унапређење управљања људским ресурсима и унапређење квалитета рада кроз мотивацију и подизање задовољства запослених,
  • припреме и израде нацрта акта о организацији управе, стручних служби и других органа Града у сарадњи са надлежним управама и стручним службама,
  • подршке увођења у посао новозапослених и унапређених запослених,
  • анализу индивидуланих потенцијала за развој и управљање каријером службеника,
  • утврђивање каријерних потреба службеника и спровођење процене потенцијала за развој службеника и пружање стручне помоћи у изради индивидуалних планова развоја, припреме и спровођења програма обука,
  • анализе и процене потреба за стручним усавршавањем службеника, координације, праћења, анализирања и вредновања спроведних обука и стручног усавршавања запослених,
  • координацијe процедуре оцењивања запослених, давањa смерница, упутстава и пружања стручне подршке другим управама и стручним службама у вези са оцењивањем,
  • анализе резултата поступка оцењивања и праћење његовог утицаја на развој        службеника,
  • саветовања, инструктаже и коучинга руководилаца и запослених из области људских ресурса,
  • сарадње са Националном академијом за јавну управу (НАЈА) у процени потреба за стручним усавршавањем, креирању Програма обука различитих нивоа као и утврђивању критеријума и мерила за вредновање програма стручног усавршавања,
  • праћења ефеката развоја и управљања каријером кроз оцене учинка и праћење мотивације и задовољства послом;
  • сарадња са Сталном конференцијом градова и општина (СКГО) у области успостављања сарадње са Градом а посебно у области људских ресурса,
  • координацијe спровођења дисциплинских поступака у управама и стручним службама,
  • вођења персоналних досијеа запослених,
  • вођења евиденција и статистике из области радних односа, пензијског, инвалидског и здравственог осигурања,
  • прикупљања, обраде и ажурирања података од значаја за управљање људским ресурсима, односно рад са базом кадровске евиденције,
  • спровођења процедуре ангажовања лица ван радног односа,
  • који се односе на примену посебних правила за намештенике,
  • старања о примени система плата, увећаних плата, накнада плата и трошкова и других примања запослених,
  • старања о колективном преговарању и социјалном дијалогу, заштити права запослених и представника запослених и синдиката на раду или у вези са радом,
  • развоја организационе кулутуре и етике на раду,
  • у вези пружања помоћи жалбеној комисији у поступку по жалбама службеника на решења којима се одлучује о њиховим правима и дужностима и о жалбама учесника интерног и јавног конкурса; израду нацрта другостепених решења у поступку по жалби,
  • из области безбедности на раду,
  • примања, прегледања, распоређивања, евидентирања, достављања у рад  поште упућене органима, управама и стручним  и службама Града,
  • евидентирања предмета, задуживања предмета, достављања предмета и аката унутрашњим организационим јединицама, чувања предмета у роковнику, административно – техничког обрађивања аката за све органе, управе и стручне службе Града,
  • организовања заједничке писарнице, односно јединствене основне евиденције предмета и јединствене архиве за све органе, управе и стручне службе Града,
  • развођења, архивирања и чувања архивираних предмета, излучивања безвредног регистратурског материјала и предаје архивске грађе надлежном архиву,
  • праћења ефикасности и ажурности рада органа, управа и стручних служби Града,
  • уручења поште органа, управа и стручних служби Града, физичким и правним лицима, као и другим субјектима, подизање поште и пакета из поште и поштанског прегратка (фаха) као и други послови у складу са прописима који регулишу ову област,
  • иницирања отварања и организовања рада јединственог управног места,
  • електронског документа и електронског архивирања,
  • из области текућег одржавање зграда и опреме које користе органи Града, управе и стручне службе,
  • обављања службеног превоза и сервисирања возила у својини Града осим возила која су дата на коришћење правним лицима чији је оснивач Град, као и контроле наменског коришћења возила, погонских горива и опреме,
  • обезбеђивања одржавања хигијене у просторијама које користе органи Града, управе и стручне службе, као и контроле хигијене, лица ангажованих на одржавању хигијене и наменског коришћења средстава за хигијену,
  • физичко-техничког и протривпожарног обезбеђења, као и контроле обезбеђења,
  • угоститељских услуга за потребе органа Града, као и контроле пружања и наменског коришћења угоститељских услуга,
  • утврђивања испуњености услова за распоређивање запослених и ангажованих ван радног односа у радном простору којим располажу управе и стручне службе, у сарадњи са начелницима управа и руководиоцима стручних служби,
  • обезбеђивања и распоређивања канцеларијског намештаја, опреме за рад и канцеларијског материјала, у сарадњи са начелницима управа и руководиоцима стручних служби,
  • одржавања средстава и опреме за потребе органа Града, управа и стручних служби,
  • интерне финансијске контроле и управљање у складу са прописима о буџетском систему у смислу организовања, координације активности, праћења примене, контроле ажурности и поштовања рокова, као и извештавања из домена финансијског управљања и контроле за све управе и стручне службе Града, у складу са прописима о буџетском систему,
  • који се односе на доношење финансијског плана и плана јавних набавки управе у сарадњи са управом надлежном за финансије и јавне набавке,
  • учешћа у спровођењу поступака набавки,
  • интерне финансијске контроле и управљања у складу са прописима о буџетском систему,
  • израде процедура и упутстава из надлежности Управе, које примењује ова Управа у раду као и управе и стручне службе које су у комуникацији са овом управом,
  • као и други послови у складу са законом, Статутом града и другим прописима.

Унутрашња организација Градске управе за људске ресурсе и заједничке послове:

1. СЕКРЕТАРИЈАТ ЗА УПРАВЉАЊЕ ЉУДСКИМ РЕСУРСИМА

У Секретаријату су образована два Одељења, и то:

Одељење за развој људских ресурса
Радом Одељења руководи начелник:
Зорица Савковић, дипломирани првник
Трг слободе број 3,  канцеларија број 310
E-mail: zsavkovic@kg.org.rs
Контакт телефон: 034 306162

Одељење за радне односе службеника и намештеника
Радом Одељења руководи начелник:
Љиљана Матић, дипломирани првник
Трг слободе број 3,  канцеларија број 309
E-mail: lila@kg.org.rs
Контакт телефон: 034 306161

2. СЕКРЕТАРИЈАТ ЗА УПРАВЉАЊЕ ЗАЈЕДНИЧКИМ ПОСЛОВИМА

Радом Секретаријата руководи Секретар:
Јасмина Бећаревић, дипломирани правник
Трг слободе број 3, канцеларија број 325
E-mail: jbecarevic@kg.org.rs
Контакт телефон: 034 306174

У Секретаријату су образована три Одељења, и то:

Одељење за послове безбедности и заштите на раду
Радом Одељења руководи начелник:
Сандра Радосављевић, дипломирани првник
Трг слободе број 3, канцеларија Галерија 1
E-mail: sradosavljevic@kg.org.rs
Контакт телефон: 034 306166

У оквиру Одељења за послове безбедности и заштите на раду формирана је Група за послове угоститељства.

Групом руководи шеф Групе:
Богдан Ћалић, конобар
Трг слободе број 3, канцеларија 008
E-mail: restoran@kg.org.rs
Контакт телефон: 034 306282

Одељење за возни парк и одржавање пословних просторија
Радом Одељења руководи начелник:
Слађана Стевић, дипломирани инжењер саобраћаја
Трг слободе број 3, канцеларија Галерија 1
E-mail: sstevic@kg.org.rs
Контакт телефон: 034 306166

Писарница
Радом Писарнице руководи начелник:
Невена Симовић, дипломирани менаџер
Трг слободе број 3, канцеларија број 116
E-mail: nevenas@kg.org.rs
Контакт телефон: 034 306116

У оквиру Писарнице формиран је Служба послова централне писарнице

Службом руководи шеф Службе:
Снежана Блажић, економски техничар
Трг слободе број 3, канцеларија број 116
E-mail: sblazic@kg.org.rs
Контакт телефон: 034 306116

Документа за преузимање

Име документа, број докумената, величина и број преузимања