Начелник Наташа Пешић – Радосављевић дипломирани економиста
Заменик Данијела Дробњак, дипломирани правник
У Градској управи за заједничке послове обављају се послови који се односе на: планирање, припрему и израду нацрта буџета Града; планирање и праћење динамике остваривања прихода и израду процене прихода у текућој години; пројекцију средстава за наредну годину; извршење буџета; састављање консолидованог рачуна трезора буџета; праћење и анализу прихода буџета; праћење коришћења средстава за јавне и друштвене потребе Града; припрему нацрта одлуке о завршном рачуну буџета Града и консолидованог извештаја Града; буџетско рачуноводство; вођење помоћних књига основних средстава и ситног инвентара, робног и материјалног књиговодства, плата и других помоћних књига; обрачун плата, накнада и других примања за органе Града; благајничко пословање; израду нацрта прописа и других аката у вези са финансирањем Града; реализацију уговора о кредитима Града: повлачење транши кредита, управљање приливима по основу дуга, благовремено сервисирање обавеза по кредитима; планирање прилива и отплате обавеза за наредни период, израда периодичних извештаја о стању задужености и обавезама; наплату инструмената финансијског обезбеђења по захтеву надлежног буџетског корисника; праћење кретања масе зарада у јавним предузећима Града на нивоу трезора Града и достављање извештаја министарству; праћење, анализирање и проучавање законских прописа из области рада трезора; спровођење контроле над поштовањем рокова измирења новчаних обавеза, као и контроле измирења новчаних обавеза у комерцијалним трансакцијама између директних и индиректних корисника средстава буџета Града, чији се подрачуни воде у оквиру консолидованог рачуна трезора Града и привредних субјеката, односно између субјеката јавног сектора, када су ти корисници средстава буџета дужници; вршење обраде података о регистрованим фактурама и другим захтевима за исплату у комерцијалним трансакцијама корисника средстава буџета Града и на основу тих података, достављање извештаја са подацима о неизмиреним обавезама корисницима средстава буџета Града; вршење обрачуна примања запослених, изабраних, постављених и ангажованих лица код директних корисника средстава буџета Града; обављање безготовинских и готовинских исплата за кориснике јавних средстава који су укључени у систем консолидованог рачуна трезора Града; врши и послове који се односе на: вођење књиговодствених евиденција директних корисника средстава буџета Града на основу валидних књиговодствених исправа; усаглашавања потраживања и обавеза; израду извештаја за потребе буџетских корисника, екстерне и интерне ревизије; израду завршног рачуна директних корисника средстава буџета Града и консолидованог завршног рачуна за директне кориснике средстава буџета Града који у свом саставу имају индиректне кориснике средстава; утврђивања пореског третмана обавеза и потраживања у циљу тачног обрачуна ПДВ-а; обрачун ПДВ-а и осталих пореских обавеза на основу документације достављене за књиговодствено евидентирање и друге послове у вези са финансирањем послова из делокруга Града у складу са Законом о буџетском систему.
Ова управа обавља и рачуноводствено – књиговодствене послове месних заједница и води њихово материјално финансијско пословање, евиденције о учешћима грађана и уплатама самодоприноса.
У Управи за заједничке послове се обављају и послови који се односе на: истраживање тржишта и ефикасно планирање набавки; припрему плана набавки за кориснике буџетских средстава за које спроводи поступке јавних набавки у сарадњи са другим управама; спровођење поступака јавних набавки по процедури прописаној законом за директне кориснике; спровођење поступака јавних набавки по овлашћењу других наручилаца у складу са Законом о јавним набавкама; спровођење централизованих набавки за више наручилаца у складу са законом; пружање консултантских услуга и стручне помоћи директним и индиректним корисницима буџетских средстава и понуђачима у поступцима јавних набавки; достављање у предвиђеном законском року наведених извештаја Управи за јавне набавке.
Ова управа за потребе Града врши и следеће послове: управљања људским ресурсима у складу са законом; административно-техничке послове пријема, евидентирања и отпремања поште; вођења архивских послова и других техничких и административних послова у вези са канцеларијским пословањем; јединственог управног места; електронског документа и електронског архивирања; безбедности и заштите на раду; креирање корисничких профила и дефинисање права приступа подацима, постављање и одржавање рачунарске везе, вођење евиденције информатичке опреме са сервисним интервенцијама и друге послове за потребе информатичко-техничке подршке у управама; унапређење примене информационих технологија, одржавање и развој рачунарске и комуникационе мреже, администрирање базе података, одржавање и развој апликативног софтвера; ажурирање и одржавање сајта Града; прикупљања података, формирања и ажурирања базе отворених података; послове из области инвестиционо-техничко и текуће одржавање зграда и опреме које користе органи Града; обављање службеног превоза и сервисирања возила у својини Града; одржавања хигијене у просторијама органа Града; физичко-техничко и протривпожарно обезбеђење; угоститељске услуге за потребе органа Града; послове на припреми прописа и других аката које доносе органи Града из делокруга управе, као и друге послове у складу са законом, Статутом града и другим прописима.
У Градској управи за заједничке послове образују се следеће унутрашње организационе јединице :
- Секретаријат за финансије :
- Одељење за буџет и финансијско управљање
– Служба за буџетску анализу и управљање програмским буџетом
- Одељење за трезор и финансијску контролу
– Служба интерне финансијске контроле
- Одељење за финансијско-рачуноводствене послове
- Одељење за финансијске послове Градске управе за заједничке послове, Градске управе за послове органа града и органа града
– Служба за послове месних заједница
- Одељење за финансијске послове за просвету, културу, спорт, информисање и цивилни сектор
- Одељење за финансијске послове просторног планирања, инвестиција и имовине града
- Одељење за финансијске послове за паметан град, управљање пројектима, енергетску ефикасност, комуналне послове и пореске управе
- Одељење за финансијске послове за привреду, пољопривреду, здравство и социјалну заштиту
– Служба за здравство и социјалну заштиту
– Служба за пољопривреду и робне резерве
- Секретаријат за послове јавних набавки, испитивање тржишта и контролу извршења уговора:
2.1 Одељење за послове јавних набавки директних буџетских корисника
2.2 Одељење за централизоване јавне набавке
2.3. Одељење за испитивање тржишта и контролу јавних набавки
- Секретаријат за управљање заједничким ресурсима :
3.1. Одељење за управљање људским ресурсима
3.2. Писарница
3.3. Одељење за информационо комуникационе технологије
- Секретаријат за логистичку подршку :
4.1 Одељење за послове заштите, безбедности и угоститељства
4.2 Одељење за централизовани возни парк и одржавање
4.3 Одељење за опште-правне послове
Документа за преузимање
Име документа, величина и број преузимања | ||
---|---|---|
Правилник о ближем уређивању поступка јавне набавке 1.63 MB 14 Преузимања | 27. октобра 2020. | Преузми |
Правилник о дисциплинској одговорности и одговорности за штету службеника у ГУ за заједничке послове 2.41 MB 13 Преузимања | 27. октобра 2020. | Преузми |
Правилник о контроли централизованих јавних набавки 458.03 KB 5 Преузимања | 27. октобра 2020. | Преузми |
Правилник о коришћењу репрезентације у ГУ за заједничке послове 229.40 KB 8 Преузимања | 27. октобра 2020. | Преузми |
Правилник о одморима и одсуствима службеника у ГУ за заједничке послове 2.72 MB 8 Преузимања | 27. октобра 2020. | Преузми |
Правилник о прековременом раду у ГУ за заједничке послове 543.73 KB 8 Преузимања | 27. октобра 2020. | Преузми |
Правилник о службеној униформи запослених на пословима обезбеђења 344.86 KB 5 Преузимања | 27. октобра 2020. | Преузми |
Правилник о условима и начину коришћења службених возила Града Крагујевца 642.27 KB 8 Преузимања | 27. октобра 2020. | Преузми |
Правилник о условима и начину спровођења поступка централизованих јавних набавки у ГУ за заједничке послове 2.42 MB 4 Преузимања | 27. октобра 2020. | Преузми |
Решење о одређивању лица за заштиту података о личности у ГУ и органима Града Крагујевца 150.71 KB 10 Преузимања | 27. октобра 2020. | Преузми |
Решење о одређивању лица за контролу забране пушења у ГУ за заједничке послове 117.58 KB 6 Преузимања | 27. октобра 2020. | Преузми |
Правилник о звањима, занимањима, платама, додацима на плате, накнадима и осталим примањима запослених 1.39 MB 5 Преузимања | 27. октобра 2020. | Преузми |
Решење о одређивању лица за пријем информација и вођење поступка у вези са унутрашњим узбуњивањем 268.58 KB 9 Преузимања | 20. октобра 2020. | Преузми |
Правилник о употреби мобилне телефоније у службене сврхе у органима Града и стручним службама града Крагујевца 1.37 MB 15 Преузимања | 9. октобра 2020. | Преузми |
Правилник о изменама Правилника о условима и начину коришћења службених возила града Крагујевца 416.03 KB 16 Преузимања | 18. септембра 2020. | Преузми |
Решење о одређивању лица за подршку у ГУ за заједничке послове 240.95 KB 19 Преузимања | 31. августа 2020. | Преузми |
ИЗВЕШТАЈ ГРАДА КРАГУЈЕВЦА О УЧИНКУ ПРОГРАМА ЗА 2019. ГОДИНУ 510.61 KB 28 Преузимања | 17. јула 2020. | Преузми |
Решење о одређивању овлашћеног лица за поступање по захтеву за слободан приступ информацијама од јавног значаја у ГУ за заједничке послове 99.25 KB 48 Преузимања | 25. фебруара 2020. | Преузми |
Правилник о службеним путовањима службеника и намештеника у градској управи за заједничке послове 127.75 KB 41 Преузимања | 24. јануара 2020. | Преузми |
Правилник о службеним путовањима службеника и намештеника у градској управи за заједничке послове 71.00 KB 31 Преузимања | 24. јануара 2020. | Преузми |
Правилник о поступку узбуњивања у градској управи за заједничке послове 2020 150.02 KB 27 Преузимања | 24. јануара 2020. | Преузми |
Правилник о поступку узбуњивања у градској управи за заједничке послове 2020 98.00 KB 28 Преузимања | 24. јануара 2020. | Преузми |